AFŞİN DEVLET HASTANESİ
KALİTE POLİTİKASI
Hastanemizin gelişmiş ülkeler düzeyinde, hasta haklarına uygun, kontrollü bir rekabet ortamında ve kabul edilebilir ölçüde sağlık hizmeti sunmaktır.
Yönetim Olarak Hedefimiz:
Mevcut tüm imkanları kullanarak, güler yüzlü, güvenli, huzurlu, temiz bir ortamda anlayış ve eşitlik ilkeleri doğrultusunda hasta haklarına saygılı,hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini önemseyen, kaliteli ve çağdaş sağlık hizmeti sunmaktır.
EYLEM PLANIMIZ
· SKS çerçevesinde çalışmaların yapılması ve koordinasyonunun sağlanması
· Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların yapılması ve takip edilmesi
· Öz değerlendirmelerin yapılması ve iyileştirme çalışmalarının yapılması
· İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetilmesi
· Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetilmesi
· Hasta deneyimi ve çalışan geri bildirim anketlerinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları gibi) yönetilmesi
· SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlanması
· Kalite göstergelerine yönelik süreçlerin yönetilmesi
· SKS çerçevesinde belirlenen komite süreçlerin yönetilmesi
· Hastanenin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflerine uygun çalışmaların sürdürülmesi
· Kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi
· Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması
· Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi